Op donderdag 28 mei a.s. is het weer tijd voor de jaarlijkse Kennisquiz van Lionsclub Dordrecht Thuredriht.

Wij nodigen u en uw collega’s of vriendenclub van harte uit voor deze vrolijke, leerzame en gezellige uitdaging. Tijdens deze even intellectuele als informele avond krijgt u volop de gelegenheid uw kennis van feiten & fictie en van triomfen & trivialia te laten testen.

Als vanouds ondersteunen we met deze activiteit een goed doel (zie kader). Ook als vanouds zijn we te gast bij het Wantijpaviljoen en zijn de drankjes en hapjes inclusief. Ook is de quiz weer digitaal; smartphone of tablet meenemen dus!
Deelname

• Stel een team samen van maximaal zes (6) deelnemers.

• Meld uw team aan via lionsclubthuredriht@gmail.com of via een bekende Lion

• De deelnamefee bedraagt 350,- all-in per team (u ontvangt een btw-vrije rekening van onze ANBI-stichting).

• Toeschouwers en fans zijn van harte welkom; zij betalen € 25,- pp

Locatie en tijden

• Wantijpaviljoen, Wantijpark 1,

3312 AV Dordrecht

• Inloop vanaf 19.15

• Openingswoord en uitleg

webtool om 19.30

• Start kennisquiz om 19.45

• Uitslag en prijsuitreiking rond 22.30

Wij hopen op een flink aantal deelnemende teams (maximaal 25) en een geslaagde avond.

Graag zien we uw aanmelding tegemoet.