16/07/2019

Op woensdag 18 september a.s. vanaf 18.00 uur organiseert Lionsclub Dordrecht Thuredriht in samenwerking met Lionsclub MM het 4e Dordts Mosselfestijn. Het goede doel van dit jaar is Stichting Geef het Dordt!*

Net als de afgelopen jaren zal het mosselfestijn plaats vinden in het Wantijpaviljoen in Dordrecht. Op deze avond worden Zeeuwse mosselen met friet geserveerd en ijs als toetje. Voor degenen die niet van mosselen houden, is er een alternatief. De muziek deze avond zal worden verzorgd door DJ Tino Brouwer.

Wij zouden het leuk vinden als u aanwezig bent op deze avond met collega’s of genodigden. U kunthet goede doel op de volgende manieren sponsoren:

• Losse kaarten à € 25: met deze kaarten kunt u onbeperkt mosselen (of het alternatief) eten. Drankjes kunnen worden besteld met munten die u los kunt kopen.

• Sponsorpakket à € 350: per pakket krijgt u 6 entreekaarten en ruim voldoende munten voorde drankjes. Daarnaast wordt uw bedrijfsnaam op social media en op de avond zelf vermeld.

Voor het bestellen van kaarten en informatie over de sponsorpakketten kunt u contact opnemen met Dirk den Otter via lionsclubthuredriht@gmail.com.

Wij zien u graag op 18 september a.s. Mocht u helaas deze avond niet aanwezig kunnen zijn, maar wilt u wel een bijdrage leveren aan het goede doel, laat het ons weten.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Markusse (president Lionsclub Dordrecht Thuredriht) Karin Schröder (president Lionsclub Dordrecht MM)

*Stichting Geef het Dordt (www.geefhetdordt.nl)
Een bank waar iemand op uitgekeken is, een eettafel waar lief en leed aan is gedeeld of een ledikant waar een peuter is uitgegroeid; wat voor de één aan vervanging toe is, kan voor de ander een nieuw begin zijn. Bij Geef het Dordt krijgen spullen een tweede leven. Dordtenaren, die in armoede leven, kunnen gebruik maken van deze kosteloze voorziening.

In ruil daarvoor leveren ze een zinvolle wederdienst: het zogenaamde ruilidee! Hierbij kan gedacht worden aan: het doen van boodschappen voor een ander, het uitlaten van de hond of een klusje voor een buurtgenoot, maar ook het bieden van een helpende hand in het wijkcentrum of bij buurtactiviteiten kan als tegenprestatie worden gezien. Op deze manier biedt Geef het Dordt een laagdrempelige opstap naar een betere toekomst.